ستاد انتخابات شهرستان یزد با هدف برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری، سالم و قانونمند تشکیل شد.

به گزارش یزد فردا عصر امروز ستاد انتخابات شهرستان یزد  به ریاست سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار و سایر اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه، اهم اقدامات و برنامه‌های پیش رو برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تدوین تقویم آموزشی و برنامه‌های آموزشی: یکی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه، تدوین تقویم آموزشی برای نمایندگان فرماندار و کاربران رایانه بود. طبق این تقویم، آموزش‌های لازم در خصوص قوانین و مقررات انتخابات، نحوه برگزاری انتخابات و همچنین کار با تجهیزات رایانه‌ای به افراد مذکور ارائه خواهد شد.

بازدید از شعب و بررسی وضعیت تهویه و تجهیزات: در این جلسه مقرر شد تا از شعب اخذ رای در سطح شهرستان بازدید به عمل آید و وضعیت تهویه و تجهیزات این شعب مورد بررسی قرار گیرد. هدف از این اقدام، اطمینان از فراهم بودن شرایط مناسب برای عوامل برگزاری انتخابات و مردم که در شعب اخذ رای حاضر می شوند.

تعهد به برگزاری انتخاباتی سالم: فرماندار یزد در این جلسه با تأکید بر ضرورت برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم، از همه اعضای ستاد انتخابات خواست تا با تمام توان و تلاش خود در جهت تحقق این امر مهم تلاش کنند.

همکاری همه دستگاه‌ها: وی همچنین از همه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط خواست تا با ستاد انتخابات همکاری لازم را داشته باشند و برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شان مردم یزد تلاش کنند.

انتخابات، تجلی مردم‌سالاری: فرماندار یزد در پایان با بیان اینکه انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی و حاکمیت ملی است، از همه مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در انتخابات، بار دیگر حماسه‌ای سیاسی خلق کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا